მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-რუბრიკაhttps://drive.google.com/file/d/0BzZyZvFG-FkVYmxpQkRPSjBsems/view?usp=sharing
რეფლექსია
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით.იმისათვის რომ მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებლად საკუთარი უნარ-ჩვევები, შევქმენი სავარჯიშო, რომელიც მხარს დაუჭერს მას, როგორც დამოუკიდებელ მოსწავლეს. პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერე ის მიდგომები, რომლებიც უნდა გამოვიყენო ნიჭიერ მოსწავლესთან, სსსმ მოსწავლესთან და არაქართულეროვან მოსწავლესთან. ეს მიდგომები დამეხმარება ყველა მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.
რეფლექსია
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით.იმისათვის რომ მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებლად საკუთარი უნარ-ჩვევები, შევქმენი სავარჯიშო, რომელიც მხარს დაუჭერს მას, როგორც დამოუკიდებელ მოსწავლეს. პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერე ის მიდგომები, რომლებიც უნდა გამოვიყენო ნიჭიერ მოსწავლესთან, სსსმ მოსწავლესთან და არაქართულეროვან მოსწავლესთან. ეს მიდგომები დამეხმარება ყველა მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.
გეგმის მიხედვით მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში ხშირად უწევთ თანაკლასელთა შეფასება.
ReplyDeleteშეფასების ფორმები ნამდვილად ემყარება დავალების ხარისხის განსაზღვრულ კრიტერიუმს, მასწავლებლის შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარება ერთმანეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.
მის სქემაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმების მრავალფეროვნება.