მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლის ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით. რუბრიკა დამეხმარა თვითშეფასება გამეკეთებინა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა, რასაც დავნერგავ მოსწავლეებში პროექტის განხორციელებისას. კიდევ ერთხელ გადავხედე წიგნის გამოყენებით შეფასებების ინსტრუმენტებს და პროექტის გეგმაში ავღწერე შეფასების მეთოდი და ინსტრუმენტი. ქრონოლოგიის მიხედდვით შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის შფასების ინსტრუმენტი-რუბრიკა, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება მიზნობრივად გააკეთოს აქცენტები საკვანძო საკითხებზე, რომლებსაც ნაშრომში ჩადებს.
No comments:
Post a Comment